torsdag 18. juni 2009

Hjemme alene igjen!

Ikke alle dagene er like her i huset hos mitt og mine! Dagen i dag tilbringer lillegutt og jeg i tosomhet - Storesøter er i barnehagen. Pappan i huset måtte tilbringe natten på Rikshospitalet, etter å ha vært på Radiumhospitalet på ny kontroll i går! Slik er det her hos oss! Men vant til det blir man aldri...
Antibiotika intravenøst er det denne gangen, vi får håpe det hjelper nå, så han kommer på fote igjen. Noen dager blir han nok, satser på å ha ham hjemme iløpet av søndagen...

Og på tirsdag har vi 1 års bryllupsdag! :-)

Skal prøve å oppdatere her inne på bloggen om tidligere og videre sykdomsforløp, men da må jeg ha god tid!


Vanligvis har vi skrevet om de siste årene i "den gule boka", men i det siste har det ikke blitt oppdatert der heller. Like greit å skrive på datan, egentlig.
Veldig greit å skrive om det, ialle fall, slik at vi har det "dokumentert" for ettertiden. Virkelig merkelig å lese i den gule boka som hvordan livet har vært opp igjennom årene...
Litt terapi i skrivingen også, og det hører jo til på denne bloggen dette også. Mitt og mine...
Syinga er nok også litt terapi, litt egentid, tenke på noe annet...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar